Αναστασία ΔΡΑΝΔΑΚΗ, Η μελέτη των εικόνων με υπογραφή του Εμμανουήλ Λαμπάρδου στο Μουσείο Μπενάκη με τη συμβολή της τεχνικής εξέτασης, , 21|2000, 189-220


Με αφορμή την ενυπόγραφη εικόνα της Γλυκοφιλούσας του Μουσείου Μπενάκη επανεξετάζονται άλλες τέσσερις εικόνες της ίδιας συλλογής με την ίδια υπογραφή ζωγράφου, του Εμμανουήλ Λαμπάρδου. Σκοπός της εξέτασης είναι να διευκρινιστεί σε ποιόν από τους δύο συνώνυμους και συγγενείς καλλιτέχνες αποδίδεται καθένα από τα έργα. Στο πρώτο μέρος της μελέτης γίνεται σύντομη εικονογραφική και τεχνοτροπική ανάλυση των έργων και επιχειρείται απόδοση των έργων στους ζωγράφους με τα στοιχεία αυτά. Στο δεύτερο μέρος παρατίθενται τα πορίσματα της φυσικοχημικής τους ανάλυσης που επιβεβαιώνουν τις αποδόσεις των έργων.  

Ακολουθήστε το ΕΚΤ: