Kafenia Botsoglou, Αξιολογώντας την ποιότητα στο νηπιαγωγείο με τη χρήση της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος για την Προσχολική Εκπαίδευση (ECERS-R), Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, 1|2015, 4-14


Στο άρθρο αυτό παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της Κλίμακας αξιολόγησης για τη προσχολική Εκπαίδευση (ECER-R) σε 40 τάξεις νηπιαγωγείων. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μεταφρασμένη και προσαρμοσμένη στην Ελληνική πραγματικότητα κλίμακα (Μπότσογλου & Κακανά, 2013) και η εφαρμογή της, έγινε από 10  ειδικά εκπαιδευμένους ερευνητές.Τα αποτελέσματα της εφαρμογής της κλίμακας, δεν μας αφήνουν να διαμορφώσουμε μια ενθαρρυντική εικόνα σχετικά με την ποιότητα  των προσχολικών τάξεων, παρόλα αυτά όμως προκύπτουν κατά την γνώμη μας ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία, στα οποία αν δοθεί μεγαλύτερη προσοχή και γίνει μεθοδευμένη  προσπάθεια, μπορούν να αποτελέσουν καθημερινές πρακτικές στο ελληνικό νηπιαγωγείο, και η εφαρμογή τους να συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμισή του.

Follow EKT: