Header_menu
Η Υπηρεσία
Εκδότες
Επιστημονικά Πεδία
Ανοικτή Πρόσβαση
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνία
Περιοδικά
0 Άρθρα
Σειρές Συνεδρίων
0 Άρθρα Συνεδρίων
18 Εκδοτικοί Οίκοι
60 Μονογραφίες
Νέες εκδοτικές συνεργασίες
Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου για τη Διεθνή Επιχειρηματικότητα (ICIB)
Performing Space 2023 – Conference Proceedings
Επιθεώρηση ΕΕΑ
Ακτινοτεχνολογία
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
Proceedings of the International Conference on contemporary Marketing Issues (2024)
Ημέρες Πολιτισμού στην Ελλάδα
ΔΕΛΤΟΣ
Λεξικογραφικόν Δελτίον
Journal of Integrated Information Management
dianoesis
Νεύσις
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
Εκπαιδευτικές Διαδρομές
Μονογραφίες Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών Π.Δ.Μ
Εργαστήριο Ιστορίας & Θεωρίας της Αρχιτεκτονικής ΕΜΠ
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
ACAWA-GR Conference Proceedings
Πρακτικά Συνεδρίων
Ευλιμένη σειρά αυτοτελών εκδόσεων. Μελέτες στην Κλασική αρχαιολογία, την Επιγραφική, τη Νομισματική και την Παπυρολογία
Isegoria Publishing
International Conference on Business and Economics
Ετήσιο Ελληνόφωνο Επιστημονικό Συνέδριο Εργαστηρίων Επικοινωνίας
Εκδόσεις ΑΤΩΝ
Εργαστήριο Γλωσσολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, ΕΚΠΑ
Pluriverse Publications
1ο Διεθνές Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Συνέδριο Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες
Ελληνική Εταιρεία Αμερικανικών Σπουδών (HELAAS)
Κέντρο Έρευνας για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (ΚΕΑΕ) "Ψηφιακή Μονογραφία ΚΕΑΕ"
NKUA Applied Philosophy Research Lab Press
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
EKKE e-books
Historein e-books
Χριστιανική Αρχαιολογική Εταιρεία
Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (ΙΙΕ/ΕΙΕ)
Εργαστήριο Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας της Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Πρόσφατες εκδόσεις
Ανακοινώσεις
Ακολουθήστε το ΕΚΤ: