Τίτλος:
Animation, Φιλμ, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό
Τα επιστημονικά και ερευνητικά πεδία του περιοδικού
Η δημιουργία οπτικοακουστικών και διαδραστικών εφαρμογών και η χρήση τους στο πεδίο της εκπαίδευσης και του πολιτισμού περιλαμβάνει μια σειρά από
επιστημονικά πεδία, η συνύπαρξη των οποίων διασφαλίζει την ολοκλήρωση της θεωρητικής τους ανάπτυξης και της πρακτικής εφαρμογής τους. Παράλληλα, οι
ερευνητικές διαστάσεις και οι προβληματισμοί που εντάσσονται σε αυτά τα πεδία αποτυπώνονται και εκφράζονται στα αντικείμενα και ερευνητικά
ενδιαφέροντα των μελών της Επιστημονικής και Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού.
Πιο συγκεκριμένα, τα επιστημονικά και ερευνητικά πεδία του περιοδικού περιλαμβάνουν θεωρητικά εργαλεία και εφαρμογές στα παρακάτω πεδία:
Τα επιστημονικά και ερευνητικά πεδία του περιοδικού
Η δημιουργία οπτικοακουστικών και διαδραστικών εφαρμογών και η χρήση τους στο πεδίο της εκπαίδευσης και του πολιτισμού περιλαμβάνει μια σειρά από επιστημονικά πεδία, η συνύπαρξη των οποίων διασφαλίζει την ολοκλήρωση της θεωρητικής τους ανάπτυξης και της πρακτικής εφαρμογής τους. Παράλληλα, οι ερευνητικές διαστάσεις και οι προβληματισμοί που εντάσσονται σε αυτά τα πεδία αποτυπώνονται και εκφράζονται στα αντικείμενα και ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών της Επιστημονικής και Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού.
Πιο συγκεκριμένα, τα επιστημονικά και ερευνητικά πεδία του περιοδικού περιλαμβάνουν θεωρητικά εργαλεία και εφαρμογές στα παρακάτω πεδία:
Την τέχνη του animation σε ποικίλα πεδία (Μυθοπλασία, ντοκιμαντερ, πληροφοριακό animation)
Εκπαιδευτικές ταινίες
Διαδραστικές εφαρμογές επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας με εκπαιδευτικό και πολιτιστικό χαρακτήρα
Παιγνιώδεις εφαρμογές σοβαρού σκοπού
Καλές πρακτικές εφαρμογής
Τι περιλαμβάνει το περιοδικό
Το «ΑΦΙΔΜΕΠ» περιλαμβάνει δύο κύριες ενότητες, μια «καθαρά θεωρητική» και μια «εφαρμοσμένη».
Στη θεωρητική ενότητα, ενδοεπιστημονικής και διεπιστημονικής προσέγγισης, δημοσιεύει θεωρητικά κείμενα, πρωτότυπες έρευνες και επιστημονικά κείμενα στα πεδία των οπτικοακουστικών (Φιλμ και Animation) και διαδραστικών μέσων (πολυμέσα, gaming).
Στην εφαρμοσμένη ενότητα, παρουσιάζονται μελέτες περίπτωσης και καλές πρακτικές δημιουργίας και εφαρμογής οπτικοακουστικών και διαδραστικών εφαρμογών στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό.
Επιπλέον, προβλέπεται η δημοσιοποίηση σε ειδικά έκτακτα τεύχη κριτικών και μεταφράσεων βιβλίων καθώς επίσης και η παρουσίαση συνεδρίων, συμποσίων, ημερίδων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
Διαβάστε περισσότεραΑπόκρυψη